Canvi d’aficions

El Guernika en puzzle

Pareix que últimament els gustos estan canviant, o almenys pel que fa a les aficions: musicalment crec que he ampliat el meu “ventall de possibilitats”, i el més important, aixó de “matar alemanes” també pareix que estic deixant-ho de costat… I és que, amb la nova adquisició de la barraca, el temps es passa volant.

Es tracta d’un puzzle de El Guernika, de 3000 peces, que no és una quantitat menyspreable, no. I clar, el quadre és en blanc i negre, així que la cosa es complica un tant més. Tot i aixó, després d’un temps ja distingeixes diferents tonalitats de blau o groc dins del blanc predominant!.
Bé, òbviament anem poc a poc, a un ritme molt lent, pero avancem que és del que es tracta. Crec que igual ja portarem la meitat feta…

En fi, que estic enganxat i que he arribat a somiar amb ell!. Tela!

6 Comentaris en “Canvi d’aficions”

  1. miquel diu:

    Xe calla!!!
    Somniant en ell i tot…. ahi en la coveta eixa vo sen anira el perol!!!!

  2. Angels diu:

    Jo cada vegada que pense que he sigut capaç d’indentificar on clavar 7 o 8 peces… vamos! que em done per satisfeta… i que redificil que es!

  3. Dr Klaus v 3.0 diu:

    3mil piezas son bastantes, pero lo realmente complicado es el cuadro en sí mismo… en blanco y negro…

    Nosotros teníamos también esa afición. Pero lamentablemente desde que estamos en Madrid no podemos. 2 o 3 metros cuadrados ocupados es un lujo que no nos podemos permitir. Qué triste!

  4. carlos diu:

    Realment complicat. No sabia jo que el blanc i el negre tingueren tantes tonalitats.
    Imagina’t posar-te davant d’un marc de 144 x 68 cm, amb 6 o 7 borses amb fitxes cada una diferent, clar, uno pensa: serà precís? per a on comences?
    El començament jo crec que ha sigut com un banyet en la FM, estarà gelada? qui la prova? i clar, allà va uno; que, com està? noooo esta bona, i allà que vas tu i Xoff… una volta dins estas perdut o et meneges o et criogenises. El millor de tot es que es pasen bons ratets i ja es parla de 4000-5000

  5. Angels diu:

    4000-5000 peces?
    Xé, serà precis?? (jejeje)

  6. Morning Star diu:

    En efecto el problema de espacio es muy importante, porque la dificultad al final se va superando poco a poco.

    Pero la qüestió és que este puzzle és teóricament el més difícil que hem agarrat en la barraca i quasi és el que més ràpid avança. Ahir vam fer una altra foto i en poder la penjaré. Només una setmana després veureu el que hem avançat!.

    I sí, mentre tinguem lloc, perquè no 4000 o 5000 peces?

Escriu un comentari

Codi seguretat: