viure i voler viure en un poble » Subvenció per als treballadors desocupats



viure i voler viure en un poble

maig 5th, 2009

Subvenció per als treballadors desocupats

Posted by Àngels in Cercant

El Servef ha convocat una subvenció dirigida a treballadors desocupats, amb experiència laboral i greus problemes d’empleabilitat, que participen en itineraris personalitzats d’inserció.

L’ordre de la convocatòria la podem trobar al DOCV nº5999 de 23 d’abril de 2009.

Molt resumit.

Objecte: Facilitar durant el 2009 que els  treballadors desocupats, amb experiència laboral i problemes d’empleabilitat, participen en processos de cerca d’ocupació mitjançant itineraris personalitzats d’inserció on es posarà a disposició de les persones ateses,aquells instruments necessaris per a afavorir la seua reinserció en el mercat de treball, com ara accions formatives, participació en accions d’orientació professional i autoocupació, participació en programes d’ocupació públic i accés a ofertes d’ocupació.

Beneficiaris:Demandants d’ocupació, inscrits al Servef que, a més del que ja he comentat, no estiguen rebent cap tipus de prestació o subsidi per desocupació. No tinguen rendes superiors a l’IPREM i subscriguen un compromís de disponibilitat per a la seua presentació a ofertes d’ocupació i per a la participació en els programes d’ocupació i/o formació que determine el SERVEF.

Termini de sol·licitud: El termini per a la presentació de sol·licituds serà de quinze dies, des de la incorporació del treballador desocupat a l’itinerari personalitzat d’inserció. En tot cas, la data final de presentació de sol·licituds serà el 31 d’agost del 2009.

Descàrrega –> Tramitació i models de sol·licitud

-

4 Responses to ' Subvenció per als treballadors desocupats '

Subscribe to comments with RSS or TrackBack to ' Subvenció per als treballadors desocupats '.

  1. amparo said,

    on maig 5th, 2009 at 17:41

    Interessant Àngels,

    Pel que veig és algo paregut a la RAI per a aturats de llarga duració.
    Precissament, demà tenim una reunió amb el director del SERVEF de Dènia, i pense que és per a informar-nos sobre estes ajudes.

  2. Angels said,

    on maig 6th, 2009 at 4:53

    Si, es prou interessant, la pega mes important, com sempre, el pressupost reduït.

  3. amparo said,

    on maig 6th, 2009 at 13:07

    Efectivament, pressupost molt reduït, és el que ens ha informat Carmelo Nofuentes, (Director del SERVEF), no obstant això és un altra mesura per combatre la crisi.

    Cada vegada SERVEF i Serveis Socials estem més relacionats, i cal una bona coordinació per a poder treballar més eficientment per la inserció socio-laboral.

    El protocol de coordinació entre el SERVEF de Dènia i els pobles del seu àmbit de la Marina Alta, eixe ha sigut el tema central de la reunió.

    Gràcies Àngels per la informació de primera mà d’estes subvencions.

  4. Àngels said,

    on maig 6th, 2009 at 16:32

    Ai… Amparo… La Marina Alta, com sempre, un altre món. Que enveja i alhora desassossec.

Leave a reply

:mrgreen: :neutral: :twisted: :shock: :smile: :???: :cool: :evil: :grin: :oops: :razz: :roll: :wink: :cry: :eek: :lol: :mad: :sad:

Codi seguretat: