I per què un blog?I per què la pluja?

Bylaia

I per què un blog?I per què la pluja?

Doncs perquè sempre m’ha agradat escriure, i plasmar el que pense, senc o em passa a un paper. Una bona forma de buidar la ment o deshofegar-te (almenys a mi em servix).

Com que les tecnologies avancen i el cabiló ens ajuda a fer-nos un blog fàcilment, per què no crear-te una pàgina a internet i escriure en ella??Així pots compartir les teues opinions amb els demés.

El nom es deu a que hui ha estat tot el matí ploent i bueno…la pluja sempre inspira, de vegades odi, altres nostalgia, altres alegria…

About the author

laia administrator

1,655 Comments so far

DavidSibPosted on4:49 pm - Jun 23, 2026

mexican pharmacies that ship to the united states: mexican pharmacys – mexico drug store

WilliamthyncPosted on5:11 pm - Jun 23, 2026

https://pharmaciefr.click/# Viagra homme sans ordonnance belgique

Leave a Reply