La tributeca 1

La tributeca 1

Un programa nuevo, joven, inquieto… donde siempre estamos atentos a cualquier novedad de esos temas que nos interesan como son la ecologia, grupos de consumo, productos artesanos, agricultura, movimientos alternativos, ferias, trobadas, festivales, anecdotas… En fin, un sin fin de informacion del mundo rural, donde cada programa intentaremos desde nuestra corta experiencia en el mundo de la radio transmitiros como vivir alternativamente.

En el primer programa presentamos el proyecto La Tribu y  después de presentar al resto de tributecos nos metimos de lleno con la seccion de ecologia de Mabel, que nos contó que fauna podemos encontrar en los montes sellardos.

La siguiente seccion corrió a cargo de Anscari quien nos contó la labor que desempeña La Dolça Revolució, asociación que nace para transmitir el poder curativo de las plantas. En este programa nos habla mas concretamente de la estevia.

Por ultimo Xavi nos dejó en su seccion de Tecnologías Libres una valiosa información acerca de software libre y el inicio de estos movimientos.

Acabamos con un breve repaso de la agenda cultural de la provincia donde recomendamos conciertos, monologos, teatro, exposiciones…

La tributeca – Programa 1

  En el próximo programa tendremos nuevas secciones donde descubriremos otros mundos.

Hasta la proxima!!

Quant a l'autor

radio editor

3 Comentaris fins ara

AnscariPublicat al1:24 am - des. 25, 2012

Ho hem passat molt bé fent el progama, esperem que ho gaudiu.

Voldria compartir amb vosaltres un videos i una web molt interesants on es pot trobar informació més detallada sobre el parlat a la secció de la dolça revolució, on volem a més d’informar de formes de vida saludable animar a prendre consciència individual i col · lectiva que el canvi no és només possible, és inevitable

Mes informacio de la Stevia Rebaudiana :
http://www.dolcarevolucio.cat/es/las-plantas-y-otras-informaciones

Mes informacio de Transgenics i Monsanto :
http://www.youtube.com/watch?v=tznMpAuKf5s

Anscari

Carlos LlorcaPublicat al12:25 am - gen. 2, 2013

Per a aquells que els agrade la lectura crítica i contrastar informació sobre Pamies i la Estevia
http://www.losproductosnaturales.com/2012/07/el-cachondisimo-destino-de-la-estevia.html?m=1

Pere MSPublicat al9:02 pm - gen. 21, 2013

Prou interessant tot encara que, per actitut i formació, no sóc molt amic de les conspiranoies. Tal volta caldria contrastar amb opinions diferents (encara que siga només citar-les) i també nomenar algunes fonts de part de la informació.

Felicitacions a Anscari per l’esforç a l’hora de parlar valencià. Poc a poc ho fareu tots, fins i tot Acho amb accent murciano! 😀

I si m’ho permitiu, un consell: valdria la pena que reduíreu el número de seccions o temes, o que fèreu més curtes les intervencions personals. S’allarga un poc.

La setmana que ve, més.

S'han tancat els comentaris.