Crònica 5ª Jornada

Perapo4

Crònica 5ª Jornada

La jornada va començar el divendres de vesprada a Pelaio on estaba en joc una plaça per a la final de la Lliga Caixa Popular. La primera partida va enfrontar als dos jugadors de Sella, amb victoria 60 per 40 de l’equip d’Adolfo sobre el de Pablo, i la segona va enfrontar l’equip de Pablo el de Borriol que va guanyar 60 per 55 front al de Rodrigo, que permet al primer pasar a la final d’aquesta lliga. Així que, el diumenge 10 d’Abril a les 11:00 es jugarà el 3 i 4 lloc entre Pedreguer (Juan de Pedreguer, Adolfo de Sella i Samuel de Beniparrell) i Benidorm (Rodrigo de Benidorm, David de Sant Vicent i Alvan de Gata de Gorgos). I després la gran final: Alcàsser (Pablo de Sella, Isaac d’Alcàsser i Marcelo de Casinos) vs Xilxes (Pablo de Borriol, Héctor de Benavites i Carlos de Xilxes). 

Pel que fa al dissabte, el matí començà amb els JECV de Raspall on els nostres xiquets i xiquetes jugaren contra l’escola de Benimagrell. Es vegueren partides molt interessants i els xiquets demostraren esportivitat, on el que menys importava era la victoria o la derrota. De vesprada, l’equip de 3ª Palma va perdre 10 a 5 front a Benassau. Partida on no
estigueren al seu nivel habitual. Son els segons classificats del seu grup, a un punt del líder que es Benassau.

El diumenge fou un dia carregat de pilota, amb quatre partides a la plaça. La primera fou la de 3ª a Llargues amb victòria de Sella davant Finestrat per 10 a 2, que els permet seguir líders. Després es juga la partida de 1ª a Palma, on Sella guanya a Calp 10 a 6. Partida molt llarga amb jocs molt disputats i que permet a l’equip de Palma continuar en la lluita si en les partides que queden es creuen que poden jugar millor i guanyar als seus rivals.

De vesprada, jugaren l’equip de Juvenils i l’equip de 1ª Llargues front a Benimagrell amb dues victòries, 10 a 5 i 10 a 0. La partida de juvenils estigué més disputada on destaca el traure per d’alt de Benimagrell i Carlets que cada vegada va a més. En primera tots feren la seua faena bé, sobretot Jan.

Enhorabona a tots i sort per al proper cap de setmana.

Per anar a veure les Finals a Alcàsser, l’Ajuntament de Sella ha posat un autobus. Així que qui vulga anar-hi que parle amb Dani.

Quant a l'autor

apo4 administrator

7 Comentaris fins ara

sineuPublicat al4:28 pm - abr. 4, 2011

Hui apareix a El Pais un reportatge sobre el trinquet de l’Abdet, construït al segle XVIII i recentment restaurat. Ens pot ajudar a fer-nos una idea de com va ser, tal vegada, el trinquet de Sella situat damunt del carrer València, del qual hui només queda el nom.

http://www.elpais.com/articulo/Comunidad/Valenciana/Pilota/grossa/estado/puro/elpepuespval/20110404elpval_15/Tes

Molta sort a Pablo per a la gran final!!

bouetPublicat al9:20 pm - abr. 4, 2011

Que gran noticia!!! totes…

la primera la final del proper diumenge, espere que Pablo tinga sort, i que li pose les ganes de sempre!!!.
en quant a la lliga bon cap de setmana, a seguir aixi!

i en quant a la noticia del pais, es una meravella, tot, la noticia i damunt al pais, i el trinquet, una joia que jo he tingut el gust de coneixer i que he sentit parlar d’aquest trinquet a la gent d’alli i hem fa enveja… els de l’abdet almenys en tenen un.

A seguir al tall, la lluita mai acaba!

apoPublicat al12:29 pm - abr. 5, 2011

Ahir al caixa popular promocio l’equip de Pablo va perdre per 55 a 60 contra Panete i Tomas II. En dos partides ha tret un punt. La lliga acaba de començar esperem que vibguen prompte les victòries pes anar escalant en la classificació.

DavidPublicat al6:17 pm - abr. 5, 2011

Diumenge son les finals del Caixa Ppular Juvenil…i el Club de Pilota Sella tornarà a estar present…dos dels seus jugadors, Adolfo i Pablo, i com no, l’afició, que per tercer any consecutiu es desplaçarà per gaudir de la lluita pel tercer lloc i de la gran final.

A més, el cap de setmana seguirem amb els jocs escolars (Finestrat-Sella), i amb la lliga de llargues i palma, on tots els nostres equips estàn fent un bon campionat en línies generals.

WILLIAM WALLASPublicat al11:26 am - abr. 6, 2011

DAVID!!!
VAIG CONVENCER UN AMIC MEU DE LA FAENA DE MADRID PER ANAR A VEURE LA PARTIDA DE PELAYO (la de semifinals, no va anar a posta clar…es que estava en València eixe cap de setmana) I DIU QUE COM POT SER QUE EL TRINQUET ESTAGUERA BUIT SI ÉS LA CATEDRAL DE PILOTA. Estava buit?
Diu que havien 4 gats…això si li va apanyar prou el joc…..però diu que els jugadors deurien dur el nom darrere perque no tenia molt clar qui era de Sella!!!!jajajja….

BESOS FROM UK!

bouetPublicat al2:49 pm - abr. 6, 2011

Hola tropa!!!

ja anem sabent algun horari… primera palma BENESAU – SELLA dissabte a les 17:30 hores en benesau.
la comitiva nupcial eixira desde la plaça a les 16:00 hores, esperem que siga nombrosa aixina anem pillant practica per a tot lo del diumenge… la final i sella – campello…

au… força!!!

DavidPublicat al4:29 pm - abr. 6, 2011

Es un cap de setmana de les GRANS !! A vore si tenim sort!! …pase el que pase a les partides de llargues o a les d’escala i corda demostrem l’activitat tan gran que tenim de pilota i com portem el nom del nostre poble per tot arreu.

La final del caixa popular es televisada veritat?? Graveu-la i ja me la ensenyareu…

S'han tancat els comentaris.