Pablo, a a final del sub-18

Perdavid

Pablo, a a final del sub-18

Dilluns 29 de decembre de 2008

9.00 hores del mati i sona el meu telèfon…….”ten vens a Bicorp?”….vinga, si

En dos coches ens hem anat cap a la localitat de Bicorp, al inetrior de València. Poble xicotet però amant de la pilota i que ha aconseguit tindre un trinquet. Despres de casi 2 hores de viatge hem arribat, hem ermorsat i a vore la gran partida…..

Es presentava molt complicat, Canari es un bon jugador de raspall i especialista de la modalitat. A les 12 i 10 donava inici la partida, a eixes hores Carlos de Genovés ja era finalista i esperava rival. Al trinquet havia molt bon ambient i l partida ha començat fenomenal p pablo. 3-0 a favor amb colps magistrals: raspades al palquet, rebots, saques directes, tocaes de muralla, de careta, amb l’esquerra, de palma, de sobaquillo, de bot de braç…..”che quin repertori, tu”….ara que Canari no s’ha quedat curt i ha mostrat el seu nivell ( en l’esquerra no n’ha errat ni una). F´sicament s’ha cansat i canari casi iguala la partida a 3 pero pablo a jugat en coneixement i ha guanyat per 5-2.

Han hagut moments fabulosos i el public ha gaudit de una partida molt bona.

El diumenge la gran final del sub-18: Carlos de Genoves vs Pablo de Sella.

En un any de la final del sub-16 a la final del sub-18, açò mostra que Pablo està en continu creixement i pa seguir així ha de seguir jugant i entrenant a bon nivell i en cabet…de segur que si!!raspall18.JPG

Enhorabona Pablo i sort per al diumenge !!!

PD. Cartell Galotxa Cop Generalitat. Diumenge dia 4.galotxa-copa-generalitat.JPG

Quant a l'autor

david administrator

9 Comentaris fins ara

saoroPublicat al11:05 pm - des. 29, 2008

Si senyor . Eixe era el teu treball . Sàvia que el podies aconseguir si te’l creies . Era la final que tènia jo posada en la porra . Ara toca Carlos un jugador molt complet però que ja ha complit el seu objectiu . En la final disfruta i sobretot disfruta . Felicitats Campió .

DavidPublicat al10:31 am - des. 30, 2008

Confirmat per la federació de pilota: Pablo de Sella es el primer jugador d’alacnt en arribar a una final del individual de raspall sub-18.

vidaletPublicat al11:58 am - des. 30, 2008

bueno jo crec que e fet mes de lo que sasperava molta gent jo estic molt content en el meu joc i espere plantarli cara a carlos estic molt orgullos de ser de sella i que la gent ma polle tant gracies davit i a saoro tambe i a tonta la gent que ve a vorem a les partides dew . VA DE BO.

DavidPublicat al5:37 pm - des. 30, 2008

Cronica sobre el raspall:
http://www.pilotavalenciana.com/index.php?/weblog/extended/carlos_i_pablo_a_la_final_de_lindividual_sub_18/

Es de la pagina de valnet. Em quede amb la frase: “Pablo juga a totes les modalitats, i totes les domina”

Geni tortugaPublicat al10:41 pm - des. 30, 2008

NOVETAT.

un muntage amb fotografies de Juan Carrasco de dos partides en Sella

http://es.youtube.com/watch?v=pqOEI25Wxsk

DavidPublicat al10:55 pm - des. 30, 2008

Xe que bo, tu !!

A mes, en prou fotos del carrer de fora …en lo que a mi m’agrada..je, je

Son fotos de la partida de la fira de mostres organitzada pel club al carrer valencia, fotos del Sella B-Sella A de perxa, del Sella A-Benidorm de perxa i alguna mes….Esta molt be les del saque a palma al carrer de fora i la de rodrigo davant la finestra del casino.

saoroPublicat al9:53 pm - gen. 4, 2009

Felicitats Pablo pel titol .No he pogut anar a Bicorp per a veure’t jugar però segur que ha sigut difícil . Era una partida complicada i t’emportes el titol a Sella , segur que ells també han fet moltíssima força . Felicitats Campió ( espere que estigues recuperat de la lesió d’ahir , jejeje )

PopoPublicat al2:39 pm - gen. 12, 2009

Recordeu que a youtube podeu trobar:

http://es.youtube.com/watch?v=pqOEI25Wxsk

A més de un muntatge de la pagina d’escola de pilota, on fa un resul del 2008 i apareixen varies fotos de Jesus o Pablo de manera breu.

DavidPublicat al2:41 pm - gen. 12, 2009

Enllaç de escola de pilota, muntatge resum del 2008:

http://www.youtube.com/watch?v=sLy-EC0-kCU

S'han tancat els comentaris.