CRÒNICA 2ª JORNADA

Perapo4

CRÒNICA 2ª JORNADA

La vesprada de dissabte va ser la de les partides de palma. 4 partides; 2 a Sella. I es que vam poder gaudir de pilota en la Plaça Major i en el carrer València. A més, 3 dels nostres equips van poder traure els 3 punts tot i la dificultat de les partides.

3a de Palma Grup BMONFORT 10SELLA B 4. Primera partida jugada pels nostres fora de casa i contra un rival potent que ha començat fort. Tot i el resultat de 10-4 la partida va estar competida i amb jocs igualats i disputats. Sella haguera pogut sumar 3 o 4 jocs més. Les sensacions van millorant i hem de destacar un nou debut d’un jugador: Salvador Alemany, “Saoro”. La propera setmana a intentar sumar els primers punts !!

3ª Palma. Sella B.

3ª Palma. Sella B.

3a Palma Grup CSELLA A 10BENIDOLEIG 4. Partida jugada al carrer València. Molt igualada en el primer tram de la partida amb un 1-1, 2-2, 4-4, 5-4 ien eixe moment els visitants desaprofiten un val net per igualar a 5. Sella remunta el joc posa el 6-4 i a partir de ahí guanya la partida de forma més ràpida del esperat. L’equip visitant va mostrar bones maneres. Sella va saber suplir la baixa de la seua banca titular i suma 6 punts. A seguir així !!

2a PalmaPOBLE NOU 4SELLA 10. Primera visita dels nostres al carrer de Benitatxell. Curtet, “juaoret” i on van saber adaptar-se de meravella, sobre tot la banca Sergio ( que ha començat molt be la lliga) i el resto Adri que va mostrar el potencial del seu braç esquerre. Primer triomf en segona de palma i esperem que en siguen molts més en una lliga que es preveu molt igualada.

1a PalmaSELLA 10MURLA 3. La visita de l’equip de Murla a Sella sempre es motiu d’un especial interès. Els visitants estan una temporada més capitanejats per Sebastià. Un dels millors traurers i a qui els 8 títols de Lliga avalen. Per part de Sella trau Jorge, que ja conta amb 2 títols de lliga de palma en primera. Així les coses s’esperava un duel molt igualat però els de Sella no van cometre cap errada i la pilota “ens anava molt” i els quinzes sempre queien del costat local basant-se en les grans tretes de Jorge que des de el principi comença apretant. Però Sebastià va reaccionar i va fer 3 jocs seguits Murla. En eixe moment la banca visitant es nota unes molèsties i baixa el nivell, cosa que els locals aprofiten per sentenciar la partida i sumar 6 punts en 2 jornades. Endavant !!

1a LlarguesSELLA A 10 – SELLA B 1. Primera vegada que s’enfronten 2 equips de Sella a la màxima categoria de llargues. La partida ha servit per a vore a jugadors veterans que tornen a primera com Jaumet i Barraca i per a vore el debut d’altres com Adolfo o Carlos. En Sella A traurà una temporada més Jan de Murla. Serà, per tant, la temporada número 6 que estarà amb nosaltres. En la partida de este cap de setmana Sella A ha guanyat per 10-1 amb facilitat. Pau, Jesús i Barraca han complit molt be. Per part de Sella B el més destacat ha sigut Adolfo II des de la part del resto.

Quant a l'autor

apo4 administrator

1 comentari fins ara

DavidPublicat al12:12 pm - març 12, 2013

Adjuntem Nota de Premsa enviada des de la Federació de Pilota:

“En la Lliga de Llargues i Palma manen Parcent i Sella

En la segona jornada de la competició de llargues, l’equip de Parcent es va enfrontar a Tibi en la màxima categoria, oferint una partida molt ràpida. Sent el marcador de 10 a 3 explicatiu de la diferència de joc entre una formació i una altra. Amb aquest resultat, els jugadors del Parcent encapçalen la taula, tancant-la els de el Tibi. En l’altre enfrontament de la jornada els dos equips del club de Sella es van citar en la primera partida entre ells, amb victòria contundent per part de la primera formació.

En segona categoria la victòria de Parcent enfront del Tormos li concedeix el liderat del grup. el Campello, Crevillent i Mutxamel comparteixen la primera plaça de tercera A. Manant en tercera B els equips de Murla A, Finestrat A i Lliber.

La classificació completa de primera en llargues és la següent:

Parcent – 6 punts
Benimagrell – 3 punts
Sella A – 3 punts
Sella B – 0 punts
Tibi – 0 punts

La partida entre Sella i CEM Murla figurava entre les més interessants en la primera de la Lliga de Palma. Victòria local que els permet liderar el grup amb un partida d’avantatge enfront dels seus perseguidors Murla, Calp i Agost. Vall de Laguar se situa en primera posició de la categoria de plata, seguit per Sella. En tercera són Alcoi, Tibi i Benidorm els primers classificats de cada grup.

La primera de palma marxa de la següent forma:
Sella – 6 punts
Tibi – 4 punts
CEM Murla – 3 punts
Calp – 3 punts
Agost – 3 punts
Benidorm – 0 punts

S'han tancat els comentaris.