Festes, Memorial i Perxa

Perapo4

Festes, Memorial i Perxa

Genovés

El passat dimarts vam gaudir un any més de les tradicionals partides de festes de Sella. De matí, partida a perxa entre joves jugadors com Marc de Murla, Santi de Llíber, Carlos de Genovés i Adolfo II, ja no tan joves com Barraca i Jaumet, veterans del poble com Adolfo i Fermín, i dos gran figures com Paco “el Genovés” i Pigat II. Partida entretinguda, amb la plaça plena, on el resultat fou el menys important, i on la perxa es va reivindicar com una de les modalitats més boniques del nostre esport.

De vesprada, un gran cartell i una plaça plena ens anunciava un gran espectacle. Però, no fou així, prompte Santi i Pablo van posar la directa i amb grans pilotades van desarmar l’equip contrari que es va quedar tan sols amb dos jocs. Però aquest dia va tenir moltes actes emocionants com un homenatge a al nostre amic Tonet de Finestrat, un reconeixement al Club de Pilota “Nel de Murla” i un agraïment al senyor Caballé, propietari del grup Servigroup, que porta uns quants anys patrocinant aquestes partides.

Però, el dimecres 9 d’Octubre la pilota va continuar rodant per la plaça. Vam celebrar el IV Memorial Antonio Vidal, de matí amb una exhibició de l’escola de pilota i de vesprada amb una gran partida de perxa entre jugadors del poble. Va ser tot un espectacle, amb grans jugades, fantàstiques pilotades, gran varietat de colps, una gran quantitat de públic entregat a l’esforç dels pilotaris….va ser un gran tribut a la Perxa i a Antonio.

Aquest cap de setmana tampoc en descansat. S’han disputat els encontres de semifinals de la Lliga a Perxa. En segona categoria tindrem un equip a la final. A la partida d’anada Sella D 10Sella C 5. Partida igualada en un principi, on els blaus anaven 4 a 5 per davant. Però constants errades els han condemnat. A poc a poc els rojos amb un bon Dani al bot i Bernat a la ferida han anat afonant a l’equip blau que a notat moltíssim la baixa de Julio al bot.

IMG-20131011-WA0000En primera, els dos equips han jugat fora amb resultats molts diferents. D’una banda, Benimagrell 10Sella B 3. Els nostres jugadors han fet un desgavell de partida. Però tenen moltes ganes de remuntar el resultat en Sella. Esperem que així siga i puguem veure una final entre dos equips de Sella. Ja que l’altre resultat es molt positiu per als nostres, Llíber 3Sella 10. Sella ha jugat molt conjuntada, com un equip, sense cometre errades que ha fet ràpidament es posaren en un clar 8 a 1 al marcador. Però, sobretot cal destacar les grans ferides de Fermín.

Per ùltim, el Club ha fet sudaderes per als jugadors del club i per a tota aquella persona que vulga. Si voleu alguna parleu en Antonio o David.

PD: Si algú vol veure fotos de les partides de festes o del memorial pot entrar al facebook del club (pilotasella) o al de Antonio Pérez Ortiz.

Quant a l'autor

apo4 administrator