El cap de setmana a sella ha sigut prou entretingut. Hem tingut de tot i per a tots els gustos. Divendres i dissabte el Rally i diumenge de Rams un Concert Solidari a càrrec de la Rondalla de Sella, el Grup de danses, el Cor i la Unió Musical Aurora de Sella per a recaudar fons per Haití i Xile (enhorabona a tots els ho han fet possible).
I també com no ha hagut pilota. Divendres i diumenge han tingut una nova jornada de la Lliga Caixa Popular Juvenil on els nostres jugadors han fet un bon paper. L’equip de Pablo i l’equip d’Adolfo s’enfrontaren a Sueca en una partida molt disputada que després d’un 50-35 per a Adolfo, va passar a un 50-60 per a l’equip de Pablo. Pensàvem que estes coses no podien tornar a passar i el diumenge en la primera partida de Quico en aquesta Lliga altra vegada hagué una remuntada. L’equip de Quico guanyava 55-40, però va perdre finalment 55-60. Tot i això, els equips dels nostres jugadors estan amb possibilitats de classificar-se per a la següent fase. Pica ací per veure la classificació.
Pel que fa a la Lliga de Llargues, els Juvenils van guanyar 1-10 en La Vila. Una victòria que els permet estar en els primers llocs de la classificació. En 3ª Categoria, derrota per 10-5 en Campello. Es va notar molt l’absència del traure Carlets que està fent una gran lliga. I, respecte a l’equip de 1ª Categoria, ha aconseguit un gran resultat en Parcent, guanyat 2-10. Els nostres feren una gran partida que ens permeten estar en la lluita per el campionat amb els grans favorits i que deixa entreveure el bon estat de forma i de joc en el que estan la majoria dels jugadors.
Per últim, en la Lliga de Palma, el diumenge de vesprada jugaren els dos equips que tenim. En primer lloc, el de 3ª Categoria va guanyar a Xixona 10-0. Partida on els nostres foren clarament superiors. Després, en 1ª Categoria, si que gaudirem d’una gran partida entre Sella i Benidorm que es decantà finalment per als nostres 10-7. Partida molt igualada que hagué un moment, en el 6-7 per a Benidorm i val per a ell, que pareixia que s’escapava. Però un quinze directe del traure va canviar el signe de la partida. Els nostres van canviar el xip i amb gran pilotades finals de Jesús i de Quico, que va ser el millor de la partida, vam guanyar.
Enhorabona a tots.
Quant a l'autor